Upis na redovni/izvanredni stručni diplomski studij:
Ova obavijest odnosi se na akademsku godinu 2024./2025. za upis sljedećih diplomskih stručnih studija:
- Digitalna ekonomija (izvanredna izvedba)
- Elektrotehnika (redovita i izvanredna izvedba)
- Graditeljstvo (redovita i izvanredna izvedba).
- Informacijska sigurnost i digitalna forenzika (izvanredna izvedba)
- Strojarstvo (redovita i izvanredna izvedba).
Na ove diplomske stručne studije, Tehničko veleučilište u Zagrebu (TVZ) upisuje redovite i izvanredne studente po prvi puta isključivo putem Središnjeg prijavnog ureda, koji je nacionalni centar za prijave na studijske programe odnosno na visoka učilišta u Republici Hrvatskoj. Sve informacije o uvjetima upisa i kvotama mogu se pronaći na njihovoj mrežnoj stranici www.studij.hr.
Prema uputi nadležnog tijela, TVZ studente upisuje isključivo kroz navedenu stranicu. Pri prijavi vodite računa da se redovita i izvanredna izvedba studija tretiraju kao zasebni studiji. Prijavljujete više studija te vam se nudi upis prvoga po redoslijedu na koji ste ostvarili pravo upisa.
U slučaju da se upisujete sa studija koji je označen kao nesrodan, dokumentaciju dodatno dostavite na pripadni e-mail svakog studija (NIJE POTREBNO AKO UPISUJETE SA SRODNOG STUDIJA).
U slučaju da imate dodatnu dokumentaciju prema kojoj po natječaju možete ostvariti dodatna prava, istu morate dostaviti na pripadni e-mail svakog studija:
upisi-prvagodina-dipl-digitalnaekonomija@tvz.hr , studentska služba: Vrbik 8a, Zagreb za izvanredni stručni diplomski studij Digitalna ekonomija
upisi-prvagodina-dipl-elektrotehnika@tvz.hr , studentska služba: Konavoska 2, Zagreb za redovni/izvanredni stručni diplomski studij Elektrotehnika
upisi-prvagodina-dipl-graditeljstvo@tvz.hr , studentska služba: Avenija Većeslava Holjevca 15, Zagreb za redovni/izvanredni stručni diplomski studij Graditeljstvo
upisi-prvagodina-dipl-isdf@tvz.hr , studentska služba: Vrbik 8a, Zagreb za izvanredni stručni diplomski studij Informacijska sigurnost i digitalna forenzika
upisi-prvagodina-dipl-strojarstvo@tvz.hr , studentska služba: Vrbik 8a, Zagreb za redovni/izvanredni stručni diplomski studij Strojarstvo.
NAPOMENA STUDENTIMA:
Budući da je samo jedan upisni rok za upis na diplomske studije u akademskoj godini 2024./2025., preporuka je studentima koji se prijave na redoviti studij da se prijave i na izvanredni jer u slučaju da ne ostvare pravo upisa na redoviti studij, neće moći upisati izvanredni ako isti nisu prijavili.
Informacije o terminu razredbenog postupka za studije za koje je predviđen bit će objavljene na www.tvz.hr.
Koraci upisa
Konačna liste za upis na redoviti diplomski stručni studij strojarstva
Konačna lista za upis na izvanredni diplomski stručni studij strojarstva
Link: Obavijest za studente diplomskog studija Graditeljstva
Link: Upis na izvanredni stručni diplomski studij Informacijska sigurnost i digitalna forenzika
Provjerite da li se na nalazite na konačnoj listi za upis na studij Tehničkog veleučilišta u Zagrebu u Nacionalnom sustavu za upis. Zapišite dodijeljeni upisni broj.
Iz aplikacije e-građanin izvucite i ispišite:
Domovnicu (podaci o državljanstvu)
Rodni list sa OIB (podaci iz matice rođenih)
Potvrdu o prebivalištu (MUP)
Pribavite diplomu o završenom prijediplomskom studiju (originali)
Ako niste još dobili diplomu istu ćete dostaviti kada je dobijete u dogovoru sa studentskom službom studija koji upisujete (na upisima treća faza).
Napravite fotografiju (4cmx6cm) – potrebna je samo jedna
Fotografiju će trebati nalijepiti na matični list u drugoj fazi upisa
Uplatite troškove upisa u iznosu od 50,00EUR
Primjer HUB-3 uplatnice objavljen je na stranici https://moj.tvz.hr (Korisnički račun: gost, lozinka: OIB pristupnika). Potrebno je izabrati ispravan studij u gornjem lijevom kutu i odabrati nastava-izgled uplatnica pod naslovom: troškovi upisa akademske godine.
Pročitajte natječaj za upis: (natječaj_2425.pdf) , odluku o školarinama: školarine2425.pdf i predložak ugovora o studiranju (naročito članak 3) ugovor_o_studiranju.pdf. Važan dokument za proces studiranja je Pravilnik o studiranju (link: Pravilnik-o-studiranju.pdf).
U navedenom terminu morate doći osobno* na upise. Dodjela termina omogućava sprječavanje gužvi i bržu obradu podataka.
*Umjesto pristupnika osobno može doći roditelj ili netko drugi, ali tada student neće dobiti Xicu do 11 mjeseca obzirom da se opunomoćenik ne može slikati za X-icu na upisima.
U slučaju dolaska jednog od roditelja ili punoljetne sestre/brata pristupnika nije potrebna punomoć već samo kopija osobne iskaznice pristupnika i roditelja/brata/sestre.
U slučaju da umjesto pristupnika dolazi treća osoba ista može izvršiti upis samo uz punomoć ovjerenu kod javnog bilježnika. U punomoći je potrebno navest ime, prezime i OIB osobe koju se opunomoćuje te za koga se punomoć sastavlja, zamjena opunomoćene osobe nije moguća. Svrha punomoći je „provedba svih koraka upisa pristupnika na prvu godinu Tehničkog veleučilišta u Zagrebu“ Opunomoćenik je dužan izvijestiti pristupnika o svim materijalima i dokumentaciji koje je preuzeo te mu predati podatke za aktivaciju korisničkog imena i lozinke za AAIEDU sustav. Pristupnik je dužan prije davanja privole pročitati i biti suglasan sa natječajem za upis i tekstom ugovora o studiranju.
Lokacije su :
Informatika, računarstvo, strojarstvo, mehatronika: Vrbik 8, Zagreb
Elektrotehnika: Konavoska 2 , Zagreb
Graditeljstvo: Avenija Većeslava Holjevca 15, Zagreb
Pri dolasku dostaviti:
Iz aplikacije e-građanin izvucite i ispišite:
Domovnicu (podaci o državljanstvu)
Rodni list sa OIB (podaci iz matice rođenih)
Potvrdu o prebivalištu (MUP)
diplomu o završenom prijediplomskom studiju ovjerenu kopiju kod javnog bilježnika.
E -diplomu ne treba ovjeravati kod javnog bilježnika
fotografija (za osobne dokumente – potrebna je samo jedna)
Dokaz o uplati troška upisa u iznosu od 50,00EUR i dokaz o uplati dijela školarine
Primjer HUB-3 uplatnice objavljen je na stranici https://moj.tvz.hr (Korisnički račun: gost, lozinka: OIB pristupnika). Potrebno je izabrati ispravan studij u gornjem lijevom kutu i odabrati nastava-izgled uplatnica pod naslovom: troškovi upisa akademske godine.
Umjesto pristupnika osobno može doći roditelj ili netko drugi, ali tada student U slučaju dolaska jednog od roditelja ili punoljetne sestre/brata pristupnika nije potrebna punomoć već samo kopija osobne iskaznice pristupnika i roditelja/brata/sestre. U slučaju da umjesto pristupnika dolazi treća osoba ista može izvršiti upis samo uz punomoć ovjerenu kod javnog bilježnika. U punomoći je potrebno navest ime, prezime i OIB osobe koju se opunomoćuje te za koga se punomoć sastavlja, zamjena opunomoćene osobe nije moguća. Svrha punomoći je „provedba svih koraka upisa pristupnika na prvu godinu Tehničkog veleučilišta u Zagrebu“ Opunomoćenik je dužan izvijestiti pristupnika o svim materijalima i dokumentaciji koje je preuzeo te mu predati podatke za aktivaciju korisničkog imena i lozinke za AAIEDU sustav. Pristupnik je dužan prije davanja privole pročitati i biti suglasan sa natječajem za upis i tekstom ugovora o studiranju.
Gutentor Simple Text
Fotografija za izradu studentske iskaznice dostavlja se u digitalnom formatu isključivo s adrese elektroničke pošte dodijeljene od strane Tehničkog veleučilišta u Zagrebu na adresu elektroničke pošte: studentska-iskaznica@tvz.hr.
Kako bi mogli poslati fotografiju za izradu studentske iskaznice potrebno je kod kuće:
– konfigurirati klijent elektroničke pošte za rad računom elektroničke pošte dodijeljene od TVZ-a (fotografija se šalje isključivo s te adrese npr. ime.prezime@tvz.hr)
– pripremiti fotografiju u digitalnom formatu koju treba obavezno pohraniti u datoteku u JPG formatu razlučivosti 300 x 300 px (piksela) i preporučeno 300 dpi (točaka po inču) te datoteku imenovati „slika.jpg“. Detaljne upute za pripremu fotografije.
– datoteku formiranu na opisani način dodati kao privitak u novu poruku elektroničke pošte.
– Naslov poruke (subject) treba upisati u obliku:
Ime Prezime – JMBAG
Za naslov se upisuje ime i prezime osobe koja traži izradu iskaznice, te umjesto JMBAG treba upisati broj koji je pridružen osobi prilikom prvog upisa na akademske institucije JMBAG (Jedinstveni Matični Broj Akademskog Građanina).
Ovom koraku mogu pristupiti samo studenti koji su obavili upis u cijelosti , što znači da imaju svu dokumentaciju, dokaz o uplati troškova upisa i dokaz o uplati prve rate školarine. U slučaju da nešto nije dostavljeno pristupnik dogovara termin sa studentskom službom za dostavu te po obavljenom upisu u cijelosti šalje zahtjev za izradu studentske iskaznice (npr. u 10 mjesecu pri čemu će X-ica biti dostupna krajem 11. mjeseca).
Kod kuće prema uputama upisne dokumentacije aktivirajte korisničke račune te pristupite AAIEDU, moj.tvz.hr te ostalim resursima Tehničkog veleučilišta u Zagrebu. Pripazite postoji rok za aktivaciju lozinke. Ako to ne učinite u zadanom roku morati ćete snositi troškove molbe za reset lozinke u mjesecu rujnu ili listopadu.
Uvodno predavanje za brucoše biti će organizirano u petak neposredno prije početka nastave ili u ponedjeljak (prvi dan nastave) odvojeno za pojedine studije. Točan termin biti će objavljen na moj.tvz.hr krajem mjeseca rujna po izradi rasporeda nastave za sve studente. Ako Vam nije aktivan korisnički račun na moj.tvz.hr možete vidjeti raspored sati ako se ulogirate kao korisnik sa korisničkim imenom gost i lozinkom koja sadrži Vaš OIB.