Upis na  redovni/izvanredni stručni diplomski studij informatike:

Ovaj link se odnosi samo na Stručni diplomski studij informatika obzirom da postoji nekompatibilnost u sustavu da bi navedeni studij mogao primjenjivati prijave kroz Središnji prijavni ured.

PAŽNJA: Prijave u sustav upisi.tvz.hr traju do sredine rujna. Obzirom na kolektivne godišnje odmore na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu, administriranje sustava od strane koordinatora Tehničkog veleučilišta u Zagrebu započeti će 26.08.2024. Isto tako elektronička pošta i ostala komunikacija biti će odgovorena po završetku kolektivnog godišnjeg odmora.

Navedeni sadržaj odnosi se na akademsku godinu 2024/25 za upis slijedećih studija: redovni/izvanredni specijalistički diplomski stručni studij informatike (moduli: dizajn i multimedija, informatički sustavi, računarski sustavi: programsko inženjerstvo i računarski sustavi: računalne mreže i sustavi).

Navedeni sadržaj odnosi se na akademsku godinu 2024/25 za upis slijedećih studija: izvanredni specijalistički diplomski stručni studij digitalne ekonomije, redovni/izvanredni specijalistički diplomski stručni studij elektrotehnike, redovni/izvanredni specijalistički diplomski stručni studij graditeljstva ,redovni/izvanredni specijalistički diplomski stručni studij informatike (moduli: dizajn i multimedija, informatički sustavi, računarski sustavi: programsko inženjerstvo i računarski sustavi: računalne mreže i sustavi), redovni/izvanredni specijalistički diplomski stručni studij informacijske sigurnosti i forenzike i redovni/izvanredni specijalistički diplomski stručni studij strojarstva.

Tehničko veleučilište u Zagrebu upisuje redovne ili izvanredne studente na sve svoje diplomske stručne studije prvi puta isključivo putem Nacionalnog sustava za upis na Visoka učilišta. Sve informacije o uvjetima upisa i kvotama možete pronaći na www.studij.hr.

U slučaju da upisujete sa studija koji je označen kao nesrodan dokumentaciju dodatno dostavite na pripadni e-mail svakog studija (NIJE POTREBNO AKO UPISUJETE SA SRODNOG STUDIJA):

U slučaju da imate dodatnu dokumentaciju prema kojoj po natječaju možete ostvariti dodatna prava morate istu dostaviti na pripadni e-mail svakog studija:

upisi-prvagodina-dipl-digitalnaekonomija@tvz.hr , studentska služba: Vrbik 8a, Zagreb za izvanredni stručni diplomski studij digitalne ekonomije

upisi-prvagodina-dipl-elektrotehnika@tvz.hr , studentska služba: Konavoska 2, Zagreb za redovni/izvanredni stručni diplomski studij elektrotehnike

upisi-prvagodina-dipl-graditeljstvo@tvz.hr , studentska služba: Avenija Većeslava Holjevca 15, Zagreb za redovni/izvanredni stručni diplomski studij graditeljstva

upisi-prvagodina-dipl-informatika@tvz.hr , studentska služba: Vrbik 8a, Zagreb za redovni/izvanredni stručni diplomski studij informatike (moduli: dizajn i multimedija, informatički sustavi, računarski sustavi: programsko inženjerstvo i računarski sustavi: računalne mreže i sustavi)

upisi-prvagodina-dipl-isdf@tvz.hr , studentska služba: Vrbik 8a, Zagreb za izvanredni stručni diplomski studij informacijske sigurnosti i forenzike

upisi-prvagodina-dipl-strojarstvo@tvz.hr , studentska služba: Vrbik 8a, Zagreb za redovni/izvanredni stručni diplomski studij strojarstva

Informacije o terminu razredbenog postupka za studije za koje je predviđen biti će objavljene na www.tvz.hr.

NAPOMENA STUDENTIMA:

Budući je samo jedan upisni rok za upis na diplomske studije u akademskoj godini 2024./2025. preporuka je studentima koji se prijave na redoviti studij da se prijave i na izvanredni jer u slučaju da ne  ostvare pravo upisa na redoviti studij, neće moći upisati izvanredni ako isti nisu prijavili.


1.     Korak: pogledajte NPP i uvjete upisa:

Provjerite da li se na nalazite na konačnoj listi za upis na studij Tehničkog veleučilišta u Zagrebu u Nacionalnom sustavu za upis. Zapišite dodijeljeni upisni broj.

2.     Korak: pročitajte bitne dokumente

Pročitajte odluku o školarinama: skolarine2425.pdf i predložak ugovora o studiranju (naročito članak 3) ugovor_o_studiranju.pdf. Važan dokument za proces studiranja je Pravilnik o studiranju.


 
 

3.     Korak: napravite elektroničku prijavu


 
Prijave za razredbeni postupak za sve navedene studije pristupnici predaju elektroničkim putem od 22.07.2024. u 00:01 do 20.09.2024. u 23:59. Prijave se predaju putem https://upisi.tvz.hr. Bez valjanje prijave ne možete pristupiti daljnjem postupku.
Mole se kandidati da kod popunjavanja elektroničke prijave unesu točne podatke o srednjoj ocjeni studija bez ocjene završnog rada. Kandidati za redovne studente trebaju pored srednje ocjene upisati i težinski prosjek ocjena koji je jednak zbroju umnožaka ocjene kolegija pomnožene brojem ECST bodova kolegija i na kraju podijeljena ukupnim zbrojem ECTS bodova. U zbroj ne ulazi ocjena završnog ispita. Kandidati s drugih visokih učilišta moraju također upisati težinski prosjek ako žele konkurirati za upis kao redovni studenti.

Studenti koji se kandidiraju za specijalistički diplomski stručni studij Informatike trebaju dodatno upisati ocjene prema sljedećim dokumentima:

 Dizajn i multimedija– redoviti (red-dizajn.pdf) i izvanredni (izv-dizajn.pdf)
 e-Poslovanje – redoviti (red-eposlo.pdf) i izvanredni (izv-eposlo.pdf)
Mreže i mrežni sustavi – redoviti (red-mreze.pdf) i izvanredni (izv-mreze.pdf)
Programsko inženjerstvo računalnih i ugradbenih sustava. – redoviti (red-prog.pdf) i izvanredni (izv-prog.pdf)

Za specijalizaciju Informatika kandidati kod odabira izbornih kolegija trebaju pogledati planirani raspored kolegija po blokovima (tipka Raspored sati i obavijesti) kako ne bi došlo do preklapanja izbornih predmeta.
Kandidati s drugih visokih učilišta prilikom registracije mogu unijeti svoj JMBAG sa preddiplomskog studija koji su završili i obavezno OIB.

4.     Korak : pošaljite potrebne dokumente

Nakon uspješne elektroničke prijave potrebno je putem elektroničke pošte, klasičnom poštom ili osobno na adresu studentsku službe dostaviti svu potrebnu dokumentaciju do 20.09.2024. Pripazite, u slučaju osobne dostave da studentska služba ne ureduje sa strankama u periodu kolektivnog godišnjeg odmora od 24.07.2024. do 26.08.2024..
Dokumenti se šalju na e-mail adresu sukladno studiju koji ste prijavili u koraku 2:
upisi-prvagodina-dipl-informatika@tvz.hr , studentska služba: Vrbik 8a, Zagreb za redovni/izvanredni specijalistički diplomski stručni studij informatike (moduli: dizajn i multimedija, informatički sustavi, računarski sustavi: programsko inženjerstvo i računarski sustavi: računalne mreže i sustavi)
 
 
Poslani dokumenti se priznaju isključivo ako je napravljena elektronička prijava iz koraka 2.
Potrebni dokumenti koji se šalju su slijedeći (svaki dokument treba biti zasebni pdf dokument, svi dokumenti trebaju biti sažeti u ZIP formatu) :

a. životopis s opisom dosadašnjeg radnog iskustva i sadašnjeg radnog mjesta (europass forma);
b. ispis iz aplikacije e-Građani: domovnica (podaci o državljanstvu);
c. ispis iz aplikacije e-Građani: rodni list s OIB-om;
d. prijepis ocjena ovjeren od strane visokog učilišta s ECTS bodovima za svaki predmet ili preslika dodatka diplomi (diploma supplement), a za
e. pristupnike koji nisu završili studij na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu ili u nekoj od ustanova čiji pravni slijednik je TVZ i ovjereni nastavni plan, sve u izvorniku;
f. presliku diplome ili svjedodžbe o završnom ispitu ovjerenu kod javnog bilježnika (ostaje do završetka studija u dosjeu studenta).

g. pristupnici koji nisu u mogućnosti u navedenim terminima predati potpunu dokumentaciju jer tijekom rujna trebaju još završiti studij imaju obvezu dostave preostalih dokumenata sukladno uputama koje će biti objavljene na mrežnim stranicama predprijave;
dokaz HZMO-a o statusu zaposlenosti, odnosno ostvarenom stažu (priznaje se elektronički dokument preuzet s portala e-Građani);
u slučaju da osoba koja se prijavljuje na razredbeni postupak nije završila studij na teritoriju Republike Hrvatske dužna je dostaviti Rješenje o priznavanju istovrijednosti završne isprave/diplome stečene u inozemstvu kao i potvrdu o poznavanju hrvatskog jezika.
h. Preslike stručnih/znanstvenih radova ako ih pristupnik ima.
 
Kriterije za provedbu razredbenog postupka za redovite ili izvanredne studente pojedinog studija možete naći u odlukama po studijima iz točke 3.
 

5.    Korak: rang liste

Rang liste biti će objavljene 22.9.2024.

6.    Korak: dobivate potrebne dokumente

Iz aplikacije e-građanin izvucite i ispišite:
Domovnicu (podaci o državljanstvu)
Rodni list sa OIB (podaci iz matice rođenih)
Potvrdu o prebivalištu (MUP)
Pribavite diplomu o završenom prijediplomskom studiju (originali)
Ako niste još dobili diplomu ili svjedodžbu od srednje škole istu ćete dostaviti kada je dobijete u dogovoru sa studentskom službom studija koji upisujete (na upisima treća faza).
Napravite fotografiju (4cmx6cm) – potrebna je samo jedna
Fotografiju će trebati nalijepiti na matični list u drugoj fazi upisa
Uplatite troškove upisa u iznosu od 50,00EUR
Primjer HUB-3 uplatnice objavljen je na stranici https://moj.tvz.hr   (Korisnički račun: gost, lozinka: OIB pristupnika). Potrebno je izabrati ispravan studij u gornjem lijevom kutu i odabrati nastava-izgled uplatnica pod naslovom: troškovi upisa akademske godine.
 
Pročitajte odluku o školarinama: skolarine2425.pdf i predložak ugovora o studiranju (naročito članak 3) ugovor_o_studiranju.pdf. Važan dokument za proces studiranja je Pravilnik o studiranju.

7.     Korak : pratite ovu stranicu

Ovdje će biti objavljene konačne rang liste koje će sadržavati OIB pristupnika te termin i lokaciju kada mora doći na upise. Na ovoj stranici će također biti objavljene odluke o završetku upisa ili eventualnim slobodnim mjestima u jesenkom roku.
 
U navedenom terminu morate doći osobno* na upise. Dodjela termina omogućava sprječavanje gužvi i bržu obradu podataka.
Pristupnici koji ne dođu na upise smatraju se da su odustali te se u sustavu prijavljuje slobodno mjesto za jesenski rok.
 
*Umjesto pristupnika osobno može doći roditelj ili netko drugi, ali tada student neće dobiti Xicu do 11 mjeseca obzirom da se opunomoćenik ne može slikati za X-icu na upisima. 
U slučaju dolaska jednog od roditelja ili punoljetne sestre/brata pristupnika nije potrebna punomoć već samo kopija osobne iskaznice pristupnika i roditelja/brata/sestre.
U slučaju da umjesto pristupnika dolazi treća osoba ista može izvršiti upis samo uz punomoć ovjerenu kod javnog bilježnika. U punomoći je potrebno navest ime, prezime i OIB osobe koju se opunomoćuje te za koga se punomoć sastavlja, zamjena opunomoćene osobe nije moguća. Svrha punomoći je „provedba svih koraka upisa pristupnika na prvu godinu Tehničkog veleučilišta u Zagrebu“ Opunomoćenik je dužan izvijestiti pristupnika o svim materijalima i dokumentaciji koje je preuzeo te mu predati podatke za aktivaciju korisničkog imena i lozinke za AAIEDU sustav. Pristupnik je dužan prije davanja privole pročitati i biti suglasan sa natječajem za upis i tekstom ugovora o studiranju.
 
Lokacije su :
Informatika, računarstvo: Vrbik 8, Zagreb
 

8.     Korak : dolazak u terminu na lokaciju

Korak A – preuzimanje ugovora i ostale upisne dokumentacije
Korak B  – Popunjavanje upisne dokumentacije (predviđen je prostor)
Korak C – predaja dokumentacija, provjera dokumenata i odradba upisa
Korak D – Slikanje za X-icu*
 
*Koraku D mogu pristupiti samo studenti koji u koraku C obave upis obavljen u cijelosti , što znači da imaju svu dokumentaciju, dokaz o uplati troškova upisa i dokaz o uplati prve rate školarine. U slučaju da nešto nije dostavljeno pristupnik dogovara termin sa studentskom službom za dostavu te pristupa slikanju u 9 mjesecu pri čemu će X-ica biti dostupna u 11 mjesecu.

9.     Korak : aktivacija korisničkog računa i dolazak na predavanje

Kod kuće prema uputama upisne dokumentacije aktivirajte korisničke račune te pristupite AAIEDU, moj.tvz.hr te ostalim resursima Tehničkog veleučilišta u Zagrebu. Pripazite postoji rok za aktivaciju lozinke. Ako to ne učinite u zadanom roku morati ćete snositi troškove molbe za reset lozinke u mjesecu rujnu ili listopadu.
 
Uvodno predavanje za brucoše biti će organizirano u petak neposredno prije početka nastave ili u ponedjeljak (prvi dan nastave) odvojeno za pojedine studije. Točan termin biti će objavljen na moj.tvz.hr krajem mjeseca rujna po izradi rasporeda nastave za sve studente. Ako Vam nije aktivan korisnički račun na moj.tvz.hr možete vidjeti raspored sati ako se ulogirate kao korisnik sa korisničkim imenom gost i lozinkom koja sadrži Vaš OIB.

Skip to content