Upis na redovni/izvanredni stručni diplomski studij informatike:
Ova obavijest odnosi se na akademsku godinu 2024./2025. za upis diplomskog stručnog studija Informatika (redovita i izvanredna izvedba), moduli:
- Dizajn i multimedija
- e-Poslovanje
- Računarski sustavi: Programsko inženjerstvo računarskih i ugradbenih sustava
- Računarski sustavi: Računalne mreže i sustavi.
Na ove diplomske stručne studije, Tehničko veleučilište u Zagrebu (TVZ) upisuje redovite i izvanredne studente putem vlastite upisne procedure i direktno na TVZ-u. Ovi diplomski stručni studiji NE UPISUJU se putem stranice www.studij.hr.
NAPOMENA STUDENTIMA:
Budući da je samo jedan upisni rok za upis na diplomske studije u akademskoj godini 2024./2025., preporuka je studentima koji se prijave na redoviti studij da se prijave i na izvanredni jer u slučaju da ne ostvare pravo upisa na redoviti studij, neće moći upisati izvanredni ako isti nisu prijavili.
Koraci upisa
Pročitajte odluku o školarinama: skolarine2425.pdf i predložak ugovora o studiranju (naročito članak 3) ugovor_o_studiranju.pdf. Važan dokument za proces studiranja je Pravilnik o studiranju.
Prijave za razredbeni postupak za sve navedene studije pristupnici predaju elektroničkim putem od 22.07.2024. u 00:01 do 20.09.2024. u 23:59. Prijave se predaju putem https://upisi.tvz.hr. Bez valjanje prijave ne možete pristupiti daljnjem postupku.
Mole se kandidati da kod popunjavanja elektroničke prijave unesu točne podatke o srednjoj ocjeni studija bez ocjene završnog rada. Kandidati za redovne studente trebaju pored srednje ocjene upisati i težinski prosjek ocjena koji je jednak zbroju umnožaka ocjene kolegija pomnožene brojem ECST bodova kolegija i na kraju podijeljena ukupnim zbrojem ECTS bodova. U zbroj ne ulazi ocjena završnog ispita. Kandidati s drugih visokih učilišta moraju također upisati težinski prosjek ako žele konkurirati za upis kao redovni studenti.
Studenti koji se kandidiraju za specijalistički diplomski stručni studij Informatike trebaju dodatno upisati ocjene prema sljedećim dokumentima:
Dizajn i multimedija– redoviti (red-dizajn.pdf) i izvanredni (izv-dizajn.pdf)
e-Poslovanje – redoviti (red-eposlo.pdf) i izvanredni (izv-eposlo.pdf)
Mreže i mrežni sustavi – redoviti (red-mreze.pdf) i izvanredni (izv-mreze.pdf)
Programsko inženjerstvo računalnih i ugradbenih sustava. – redoviti (red-prog.pdf) i izvanredni (izv-prog.pdf)
Za specijalizaciju Informatika kandidati kod odabira izbornih kolegija trebaju pogledati planirani raspored kolegija po blokovima (tipka Raspored sati i obavijesti) kako ne bi došlo do preklapanja izbornih predmeta.
Kandidati s drugih visokih učilišta prilikom registracije mogu unijeti svoj JMBAG sa preddiplomskog studija koji su završili i obavezno OIB.
Nakon uspješne elektroničke prijave potrebno je putem elektroničke pošte, klasičnom poštom ili osobno na adresu studentsku službe dostaviti svu potrebnu dokumentaciju do 20.09.2024. Pripazite, u slučaju osobne dostave da studentska služba ne ureduje sa strankama u periodu kolektivnog godišnjeg odmora od 24.07.2024. do 26.08.2024..
Dokumenti se šalju na e-mail adresu sukladno studiju koji ste prijavili u koraku 2:
upisi-prvagodina-dipl-informatika@tvz.hr , studentska služba: Vrbik 8a, Zagreb za redovni/izvanredni specijalistički diplomski stručni studij informatike (moduli: dizajn i multimedija, informatički sustavi, računarski sustavi: programsko inženjerstvo i računarski sustavi: računalne mreže i sustavi)
Poslani dokumenti se priznaju isključivo ako je napravljena elektronička prijava iz koraka 2.
Potrebni dokumenti koji se šalju su slijedeći (svaki dokument treba biti zasebni pdf dokument, svi dokumenti trebaju biti sažeti u ZIP formatu) :
a. životopis s opisom dosadašnjeg radnog iskustva i sadašnjeg radnog mjesta (europass forma);
b. ispis iz aplikacije e-Građani: domovnica (podaci o državljanstvu);
c. ispis iz aplikacije e-Građani: rodni list s OIB-om;
d. prijepis ocjena ovjeren od strane visokog učilišta s ECTS bodovima za svaki predmet ili preslika dodatka diplomi (diploma supplement), a za
e. pristupnike koji nisu završili studij na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu ili u nekoj od ustanova čiji pravni slijednik je TVZ i ovjereni nastavni plan, sve u izvorniku;
f. presliku diplome ili svjedodžbe o završnom ispitu ovjerenu kod javnog bilježnika (ostaje do završetka studija u dosjeu studenta).
g. pristupnici koji nisu u mogućnosti u navedenim terminima predati potpunu dokumentaciju jer tijekom rujna trebaju još završiti studij imaju obvezu dostave preostalih dokumenata sukladno uputama koje će biti objavljene na mrežnim stranicama predprijave;
dokaz HZMO-a o statusu zaposlenosti, odnosno ostvarenom stažu (priznaje se elektronički dokument preuzet s portala e-Građani);
u slučaju da osoba koja se prijavljuje na razredbeni postupak nije završila studij na teritoriju Republike Hrvatske dužna je dostaviti Rješenje o priznavanju istovrijednosti završne isprave/diplome stečene u inozemstvu kao i potvrdu o poznavanju hrvatskog jezika.
h. Preslike stručnih/znanstvenih radova ako ih pristupnik ima.
Kriterije za provedbu razredbenog postupka za redovite ili izvanredne studente pojedinog studija možete naći u odlukama po studijima iz točke 3.
Upisi Stručnog diplomskog studija Informatika održavat će se od ponedjeljka 30. rujna do četvrtka 3. listopada 2024. od 16:00 do 19:00 sati u prostoru studentske službe INRO-RAČ odjela.
Pri dolasku dostaviti:
Iz aplikacije e-građanin izvucite i ispišite:
Domovnicu (podaci o državljanstvu)
Rodni list sa OIB (podaci iz matice rođenih)
Potvrdu o prebivalištu (MUP)
diplomu o završenom prijediplomskom studiju ovjerenu kopiju kod javnog bilježnika.
E -diplomu ne treba ovjeravati kod javnog bilježnika
fotografija (za osobne dokumente – potrebna je samo jedna)
Dokaz o uplati troška upisa u iznosu od 50,00EUR i dokaz o uplati dijela školarine
Primjer HUB-3 uplatnice objavljen je na stranici https://moj.tvz.hr (Korisnički račun: gost, lozinka: OIB pristupnika). Potrebno je izabrati ispravan studij u gornjem lijevom kutu i odabrati nastava-izgled uplatnica pod naslovom: troškovi upisa akademske godine.
Umjesto pristupnika osobno može doći roditelj ili netko drugi, ali tada student U slučaju dolaska jednog od roditelja ili punoljetne sestre/brata pristupnika nije potrebna punomoć već samo kopija osobne iskaznice pristupnika i roditelja/brata/sestre. U slučaju da umjesto pristupnika dolazi treća osoba ista može izvršiti upis samo uz punomoć ovjerenu kod javnog bilježnika. U punomoći je potrebno navest ime, prezime i OIB osobe koju se opunomoćuje te za koga se punomoć sastavlja, zamjena opunomoćene osobe nije moguća. Svrha punomoći je „provedba svih koraka upisa pristupnika na prvu godinu Tehničkog veleučilišta u Zagrebu“ Opunomoćenik je dužan izvijestiti pristupnika o svim materijalima i dokumentaciji koje je preuzeo te mu predati podatke za aktivaciju korisničkog imena i lozinke za AAIEDU sustav. Pristupnik je dužan prije davanja privole pročitati i biti suglasan sa natječajem za upis i tekstom ugovora o studiranju.
Kod kuće prema uputama upisne dokumentacije aktivirajte korisnički račun na adresi: https://www.isvu.hr/studomat/hr/ prijava
te pristupite AAIEDU, moj.tvz.hr te ostalim resursima Tehničkog veleučilišta u Zagrebu. Pripazite postoji rok za aktivaciju lozinke. Ako to ne učinite u zadanom roku morati ćete snositi troškove molbe za reset lozinke.
Bez aktiviranog korisničkog računa neće biti moguće poslati fotografiju za izradu studentske iskaznice.
Fotografija za izradu studentske iskaznice dostavlja se u digitalnom formatu isključivo s adrese elektroničke pošte dodijeljene od strane Tehničkog veleučilišta u Zagrebu na adresu elektroničke pošte: studentska-iskaznica@tvz.hr.
Kako bi mogli poslati fotografiju za izradu studentske iskaznice potrebno je kod kuće:
– konfigurirati klijent elektroničke pošte za rad računom elektroničke pošte dodijeljene od TVZ-a (fotografija se šalje isključivo s te adrese npr. ime.prezime@tvz.hr)
– pripremiti fotografiju u digitalnom formatu koju treba obavezno pohraniti u datoteku u JPG formatu razlučivosti 300 x 300 px (piksela) i preporučeno 300 dpi (točaka po inču) te datoteku imenovati „slika.jpg“. Detaljne upute za pripremu fotografije.
– datoteku formiranu na opisani način dodati kao privitak u novu poruku elektroničke pošte.
– Naslov poruke (subject) treba upisati u obliku:
Ime Prezime – JMBAG
Za naslov se upisuje ime i prezime osobe koja traži izradu iskaznice, te umjesto JMBAG treba upisati broj koji je pridružen osobi prilikom prvog upisa na akademske institucije JMBAG (Jedinstveni Matični Broj Akademskog Građanina).
Ovom koraku mogu pristupiti samo studenti koji su obavili upis u cijelosti , što znači da imaju svu dokumentaciju, dokaz o uplati troškova upisa i dokaz o uplati prve rate školarine. U slučaju da nešto nije dostavljeno pristupnik dogovara termin sa studentskom službom za dostavu te po obavljenom upisu u cijelosti šalje zahtjev za izradu studentske iskaznice (npr. u 10 mjesecu pri čemu će X-ica biti dostupna krajem 11. mjeseca).
Kod kuće prema uputama upisne dokumentacije aktivirajte korisničke račune te pristupite AAIEDU, moj.tvz.hr te ostalim resursima Tehničkog veleučilišta u Zagrebu. Pripazite postoji rok za aktivaciju lozinke. Ako to ne učinite u zadanom roku morati ćete snositi troškove molbe za reset lozinke u mjesecu rujnu ili listopadu.
Uvodno predavanje za brucoše biti će organizirano u petak neposredno prije početka nastave ili u ponedjeljak (prvi dan nastave) odvojeno za pojedine studije. Točan termin biti će objavljen na moj.tvz.hr krajem mjeseca rujna po izradi rasporeda nastave za sve studente. Ako Vam nije aktivan korisnički račun na moj.tvz.hr možete vidjeti raspored sati ako se ulogirate kao korisnik sa korisničkim imenom gost i lozinkom koja sadrži Vaš OIB.